fredag 13 mars 2009

Skype från en buss...

SKYPE! Det är ett program som jag gillar! Som nu t ex, jag sitter på en buss någonstans i Sverige, på väg till Österrike med många skidkompisar. Men eftersom jag inte kan släppa jobbet helt så kopplar jag upp mig mot mobilnätet, startar Skype, ringer upp någon på jobbet, kör igång webkameran och får full kontroll över vad som sker där. Fick möta nya praktikanten Monika för första gången, såg att Ulrika var trött i ögonen...?...och lagt ifrån sig glasögonen, Henrik öppnade sin pastasallad ....wops nu måste jag snabbt publicera - batteriet håller på att ta slut! Ha en skön vecka på jobbet! // Ia

2 kommentarer:

  1. Du är lite galen du Ia... ta det försiktigt i backarna... och på byn ;-)

    SvaraRadera
  2. Heja Ia, det är du och tekniken som som ditt hjärta klappar för som gör detta inlägg underbart frigörande!

    SvaraRadera